Porovnani titulu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Březen 29 10:09:19 CEST 1999

> Muze nekdo poskytnout konstruktivni kritiku knih "Pouzivame Linux" z
> nakladatelstvi Computer Press / O´REILLY a "UNIX - LINUX / Prakticky
> pruvodce" z GRADY pripadne porovnat oba tituly. Jde mi predevsim o jazykovou
> srozumitelnost (pro uplneho zacatecnika) a komplexnost. Pokud znate jeste
> jinou a lepsi knihu, tak jsou Vase navrhy vitany.

Pro zacatecnika je rozhodne lepsi Pouzivame Linux. Je psana jednoduse, srozumitelne
a zaroven vysvetluje i nektere souvislosti. UNIX-LINUX je spise pro uzivatele, ktery
se chce naucit vice nez zaklady a neni schopen/ochotel cist manualove stranky (tedy
ty zakladni). Navic Pouzivame Linux je zamerena na ctenare, ktery si chce Linux
vyzkouset na svem pocitaci (tj. ho i spravovat), zatimco UNIX-Linux je orientovana
spise uzivatelsky (shell, prace se soubory, zpracovani textu atp.).

Dalsi dokumentaci byste mel mit jiz primo ve sve distribuci (/usr/doc/HOWTO, info,
manualove stranky...)
--
                                   David Kuzela