No more space on device (jako root vse OK)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 29 17:03:04 CEST 1999

> zrovna pred chvilou se mi stalo, ze texconfig vypsal: 'No more space on
> device', pricemz myslim, ze mista na disku mam jeste dost. A od toho
> okamziku to dela u vsech programu. Pokud spustim texconfig (nebo neco
> jineho) pomoci sudo nebo jako root, vsechno je OK. Poradte prosim, cim
> to je a jak se toho zbavit.

A co takle napsat, kolik mista tam teda je a na jak velkem disku?

Pokud je ho min nez 5% je to skutecne malo, potom jiz nemohou z
bezpecnostnich duvodu pracovat bezni uzizvatele, aby nedoslo k
uplnemu vycerpani kapacity a nasledne nemoznosti zachrany situace pod
rootem. Ta hranice se da nastavit pri vytvareni disku, nebo
utilitami, jejich spousteni Vam nedoporucuji, protoze jsou prece jen
pro zacatecnika nebezpecne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
bud vlastnimi schopnostmi,
anebo hlouposti jinych.