No more space on device (jako root vse OK)

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Úterý Březen 30 15:09:02 CEST 1999

Dobry den.

>  : Filesystem         1024-blocks  Used Available Capacity Mounted on
>  : /dev/hda1             371748  366493     4255     99%   /
>                                             ^^^^^
>                                          naozaj nie je dost miesta na disku
> texconfig urcite tolko zaberie na docasne subory a podobne...

Jenom na vysvetlenou, ja jsem s texconfigem zadny problem nemel, muj
prispevek uz byl reakci na puvodni dotaz k texconfigu.

>  : Hodnoty jsou stejne pro obyc. usera i pro roota. A zda se mi, ze v
> ide o to ze 1024-blocks - Used != Available, ten zvysok je rezervovane pre
> roota (tj Available bude 0 ale root bude moct stale zapisovat)

Mate pravdu. Myslel jsem si, ze jsem rezervovane bloky pro roota uplne
zrusil, ale ted vidim, ze jsem tam nechal 1 MB (1000 bloku) jako posledni
zachranu. Radeji uz s tim nebudu hybat.

> zhruba sa da povedat ze inode=pointer na subor

Tak nejak to intuitivne chapu (do te male miry, do jake zaryty fortranista
chape pojem pointer, ale to uz je jina historie :-) ).

Preji hezky den.

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |