No more space on device (jako root vse OK)

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 29 16:09:18 CEST 1999

> Dobry den,
>
> zrovna pred chvilou se mi stalo, ze texconfig vypsal: 'No more space on
> device', pricemz myslim, ze mista na disku mam jeste dost. A od toho
> okamziku to dela u vsech programu. Pokud spustim texconfig (nebo neco
> jineho) pomoci sudo nebo jako root, vsechno je OK. Poradte prosim, cim
> to je a jak se toho zbavit.
> Alexandr Nikolski

Dobry den.

Jestli to nebude tim, ze ext2fs vyhrazuje kousek disku (5% ?) vyhradne pro
roota. Ja jsem s tim taky zapasil, protoze mam jenom 470MB disk a
potrebuji kazdy megabyte. Pomuze utilitka tune2fs, ktera toto vyhrazeni
muze zrusit. Nedoporucuje se ji pouzivat na pracujici disk, ja jsem
nabootoval do single user modu a disk primountoval jako read-only.

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |