No more space on device (jako root vse OK)

David Šauer davids na iol.cz
Pondělí Březen 29 16:08:41 CEST 1999

    A> Dobry den,
    A> zrovna pred chvilou se mi stalo, ze texconfig vypsal: 'No more space on
    A> device', pricemz myslim, ze mista na disku mam jeste dost. A od toho
    A> okamziku to dela u vsech programu. Pokud spustim texconfig (nebo neco
    A> jineho) pomoci sudo nebo jako root, vsechno je OK. Poradte prosim, cim
    A> to je a jak se toho zbavit.

   Myslite ?
   Co treba se ujistit, napriklad prikazem df nebo ddf ?

   Jinak je to proto, ze na fs jsou jsou nejake inody/bloky
   rezervovany pro roota - to aby normalni uzivatel nemohl zpusobit
   problemy pri zaplneni filesystemu. Jinak je to popsano temer v
   jakekoli prirucce o unixu, opravdu doporucuji si neco precist.

                                        hope this helps,

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)