Swap-page

Martin Kocan kocan na cezap-www.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 29 17:35:51 CEST 1999

Dobry den.

Nainstaloval som si Debian 2.1 na 8.4 GB HD (Maxtor). Prvych 6 GB su DOS
partitions, potom jedna 2 GB Linux a zbitok Linux swap. Najprv vsetko
dobre fungovalo, rozchodil som DOSovsky Loadlin. Zrazu neviem preco mi pri
bootovani jadra 2.0.36 pocas inicializacie opakovane vypisuje hlasku
Trying to free nonexistent swap-page
Napriek tomu uspesne nabutuje ale aj ked spustam hociaky program tak mi
pred tym napise niekolko krat tuto hlasku. Ked dam shutdown, tak mi po
ukonceni procesov nerebootuje ale zamrzne. (uplne, nepomoze ani
CTR+ALT+DEL).
Skusal som uz aj preinstalovat Linux, dokonca som vymazal a znovu vytvoril
Linux partitions ale nic sa nezmenilo.
Mohol by mi niekdo poradit?
Dakujem