Linux nebo GNU/Linux?

Petr Hlustik hlustik na cortex.neurology.umaryland.edu
Pondělí Březen 29 22:10:16 CEST 1999

On Fri, Mar 26, 1999 at 05:29:49PM +0100, Pavel Janik ml. wrote:

> v konferenci linux-kernel teď běží zajímavý thread na téma zda kompletní
> prostředí, které většina z nás používá, je Linux (ať již Debian, RedHat nebo
> cokoli jiného) nebo GNU/Linux (jak prosazuje RMS). Velice zajímavý článek na
> toto téma je i na /. (http://www.slashdot.org/article.pl?sid=99/03/17/1034201)
> Jaký je váš názor na tuhle problematiku? Velice mne to zajímá, protože mám
> takovou teorii, že v našich zemích je poněkud volnější atmosféra než
> jinde. Alespoň jsme v této konferenci ještě do těchto vod nezabloudili...

Já hlasuji pro Linux/GNU nebo LiGNUx, je to kratší ;-)

Jako starý příznivec GNU věřím RMS, že většina systému kolem
Linuxového kernelu je GNU (je to pravda?), ale volím pořadí Linux/GNU,
protože všechno začíná kernelem ;-)

Petr