RedHat5.1 resp 5.2 nerozezna sitovou kartu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Březen 30 11:00:04 CEST 1999

> Nevim zda jsem na spravne adrese, ale potrebuji pomoc.
> Mam na stole 2 nove stanice s Alpha procesory s predinstalovanym
> system RedHat 5.1 resp 5.2.
>
> Sitove karty v strojich nejsou. Nyni jsem zkousel tam dat
>   1) Intel EtherExpress PRO/100 PCI
>   2) 3Com 905B
> Problem je v tom ,ze system nevidi sitovou kartu. Napr. prikaz
> ifconfig vidi jenom lo a ne eth0.

ALPHA masiny maju vlastny zoznam kariet ktore poznaju. Ak ich rozpoznaju
tak potom zavedu ovladac. Mali by ste mat tzv. ECU disketu a znej nahodit
ovladac pre vase karty. Ja mam napr. Dig. UNIX na Alphe a ECU pre
3com-ky akosi neviem zohnat, takze bezim na jedinej digitalovskej karte.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/