RedHat5.1 resp 5.2 nerozezna sitovou kartu

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Březen 30 12:09:51 CEST 1999

On Tue, 30 Mar 1999, Jan Satko wrote:

> ALPHA masiny maju vlastny zoznam kariet ktore poznaju. Ak ich rozpoznaju
> tak potom zavedu ovladac. Mali by ste mat tzv. ECU disketu a znej nahodit
> ovladac pre vase karty. Ja mam napr. Dig. UNIX na Alphe a ECU pre
> 3com-ky akosi neviem zohnat, takze bezim na jedinej digitalovskej karte.

Compaq pouziva v sietovkach hlavne cipy: DECchip 21140 10/100Mhz TULIP
Ethernet. Takze ak mozete zohnat takuto alebo podobnu s danym chipsetom,
tak by mohla chodit (pod Linuxom) aj ked bude mat asi iny firmware.

K tym ECU. Ked to _moc_ chcete rozbehat tak si skopcite ECU disketu
(ddckom alebo niecim co kopiruje cely "image" 1:1). ECU je sprosta MS DOS
disketa. Najdite si tam kartu s tym chipsetom co ma ta vasa a zmente tam
identifikacny retazec na tu vasu (je tusim vidiet niekde ked sa spustia
ECU). S trochou experimentovania by sa vam mohlo podarit nastavit system
tak, aby tu kartu rozpoznal. Aj ked sa vam nepodari vliezt do nastaveni
karty mohlo by stacit len nastavit v systeme spravne IRQ,DMA a tieto
zakladne nastavenia. Ja som to robil uz par krat (grrrr) s SCSI radicom a
s VGAckou. Niekedy sa podarilo inokedy zasa nie :-).

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *