Gtk, Gdk a programovani v X

Vojta Filip vojta na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Březen 30 11:07:51 CEST 1999

  Hi,

potreboval bych trochu poradit s programovanim v X (a predem upozornuji,
ze o tom vubec nic nevim). Chci udelat jednoduchou aplikaci pro
demonstraci nejakych grafickych algoritmu. Chtel jsem, aby to melo i
nejaka menitka a cudliky, tak jsem si vybral knihovnu Gtk (preci jenom
je v ni udelan Gimp, mela by se na graficke programy hodit). Jenomze
kdyz jsem zacal hledat, jak pomoci Gtk kreslit, narazil jsem na Gdk - a
k tomu jiz nebyla zadna dokumentace. Metodou pokus-omyl jsem sice neco
dal dohromady, ale neni to to prave.

Potreboval bych vlastne jenom nejake funkce putpixel a getpixel s
pozadovanou barvou (pokud mozno nezavisle na skutecne barevne hloubce
Xsu). Existuji nejake takove jednoduche funkce? (aniz bych se musel ucit
jak se programuji X na nejnizsich urovnich?)

 Predem dekuji za rady

  Vojta