WP-poriešené

Michal Batko xbatko na fi.muni.cz
Úterý Březen 30 12:49:22 CEST 1999

> Zaujímalo by ma, či tento produkt pracuje aj v lokalizovanom prostredí. Je
> schopný písať a tlačiť slovenské a české srandičky ako sú dĺžne a pod.
> Mohol by ma niekto nakopnúť ako na to ?
Ceska klavesnice mi funguje naprosto bez problemu (pouzivam primo xkb),
jen s fonty je trochu problem. WP obsahuje vlastni sadu (UNICODE?) fontu,
ve kterych jsou definovany i ceske znaky, ale jsou ODPORNE (tedy ty ceske
znaky). Jeste jsem si s tim nezkousel moc hrat, ale ma je ulozene vsecky v
jednom adresari, jejich typ je silne podezrely, ale mozna na ne bude
nejaky konvertor.

Kdyby to uz nekdo mel udelane, uvital bych radu, at to nemusim delat sam
:))

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |
|  To get my pgp key, send mail with Subject: get-pgp-key |