XNTP demon

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Středa Březen 31 10:16:06 CEST 1999

Zdravim vsechny!

    Urcite tady nekdo provozujete xntpd. Zajimalo by mne co tento
program chce naznacit touto hlaskou v log filu:

xntpd[2860]: time error 3597.690794 is way too large (set clock
manually)

Poslechl jsem ho a nastavil jsem cas rucne a od te chvile bezi zase
O.K.,
ale dokud jsem to neudelal vzdy se ukoncil s timto hlasenim.

                                                         Miroslav
Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/