XNTP demon

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Středa Březen 31 10:30:17 CEST 1999

 > xntpd[2860]: time error 3597.690794 is way too large (set clock
 > manually)
 >
 > Poslechl jsem ho a nastavil jsem cas rucne a od te chvile bezi zase
 > O.K.,
 > ale dokud jsem to neudelal vzdy se ukoncil s timto hlasenim.

xntpd nechce menit cas, kdyz by zmena byla moc velka, protoze takova zmena
muze znamenat spatne nastaveni.
 takhle se vas ntp server nastavil na letni cas a vas pocitac ne a pak xntpd
proste odmitl spolupracovat. Mate spravne nastavenou casovou zonu? (mi se
linux sam posunul o hodinu, ac jsem to od nej ani necekal.. 8-)
 Zdravi
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj