XNTP demon

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Březen 31 10:56:13 CEST 1999

Dobrý den,

Jacek Kopecky wrote:
>  takhle se vas ntp server nastavil na letni cas a vas pocitac ne a pak xntpd
> proste odmitl spolupracovat. Mate spravne nastavenou casovou zonu? (mi se
> linux sam posunul o hodinu, ac jsem to od nej ani necekal.. 8-)
Myslím, že je důležité taky mít nastavené hodiny jako UTC, jinak nevím,
zda se nastaví čas po změně správně... Mě to psal xntpd server taky a
měl jsem to nastaveno opačně... Už to mám sice přestavený, ale vyzkoušet
to budu moct až na podzim...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72