Padání Xek při práci v síti nebo internetu

DJ Deep deep na kamarad.cz
Neděle Květen 2 20:05:11 CEST 1999

Ahoj všchni
Potřebuju pomoct s jedním problémem
Při startu Xek je jedno jestli KDE nebo Gnome Xka spadnou s hlášením

Fatal server error:
Caught signal 11 server abording
Mach64ProgramClk Mach64ct: warning Q<10.66666667
xinit:conection to x server lost

Mám ATI Rage pro 8M AGP   RedHat 5.1 jádro 2.0.36  verz ovladače X 3.3.2
Skoušel sem hledat na internetu  nějakej patch ne bo ovladače ale bezůspješně
prosím pomoste mi nebo.. uš mi došli nápady
Pokud je řešení triviální záležitost tak mě prosím nekamenujte  začátky jsou
vždycky těžké

                                                                         Eduard Skýva   alias  DJ Deep