Padání Xek pøi práci v síti nebo internetu

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Neděle Květen 2 21:07:15 CEST 1999

DJ Deep wrote:
> Poi startu Xek je jedno jestli KDE nebo Gnome Xka spadnou s hlášením
>
> Fatal server error:
> Caught signal 11 server abording
> Mach64ProgramClk Mach64ct: warning Q<10.66666667
> xinit:conection to x server lost
>
> Mám ATI Rage pro 8M AGP   RedHat 5.1 jádro 2.0.36  verz ovladaee X 3.3.2

Na KDE ani gnome to imho nezalezi, protoze chcipa Xserver. Co se tyka
toho warningu s Q, to nema na nic vliv, me (a podle archivu konference
dalsi spouste lidi) to pise taky a jede to. Pada to, protoze to chytne
signal 11, a kdyz clovek udela "man 7 signal", dospeje k nazoru a
presvedceni, ze ho dostane proto, ze saha kde nema (rozumi se v pameti).
Jinak nejnovejsi server pro danou kartu a distribuci by mel byt na
ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.3.1/binaries/Linux-ix86-glibc/Servers/XMa64.tgz.
Staci prislusne binary hodit do prislusneho adresare a melo by byt
upgradovano, ale clovek si tim udela bordel v packages. Kdyztak bych
zkusil podivat se na redhat, jestli to nekde nema jako RPM (v 6.0 by uz
melo byt) a upgradoval bych tim.

v.b.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?