SBLive driver (ze serveru SB, ne od OSS) - 1. zkusenosti

Úterý Květen 4 16:45:08 CEST 1999

Zdenek Kabelac (kabi na fi.muni.cz) wrote:
:
: Osobne mam pouze P100 - takze tam se jakztak da pouzivat 2.0.36 kernel.
: (Pokud si chce nekdo kompilovat vlastni verzi at se mi ozve)
:
: P200MMX zarucuje plynuly zvuk z 2.0.36 ale nestaci na plynuly zvuk u
: 2.2.5
: (samozrejme chyba v driveru - vubec se nepouziva DMA atp...)

Vazne? Tomu se mi nejak nechce verit. Ja mam AMD K6/2 350, pouzivam kernel
2.2.7-ac1 a pri prehravani mp3ek subjektivne nepozoruji vubec zadne zpomaleni,
top ukazuje asi o 3% vyssi polozku "system". Ten pocitac preci neni o tolik
vykonnejsi nez P200MMX!

Leos Bitto