SBLive driver (ze serveru SB, ne od OSS) - 1. zkusenosti

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 4 18:20:45 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Zdenek Kabelac (kabi na fi.muni.cz) wrote:
> :
> : Osobne mam pouze P100 - takze tam se jakztak da pouzivat 2.0.36 kernel.
> : (Pokud si chce nekdo kompilovat vlastni verzi at se mi ozve)
> :
> : P200MMX zarucuje plynuly zvuk z 2.0.36 ale nestaci na plynuly zvuk u
> : 2.2.5
> : (samozrejme chyba v driveru - vubec se nepouziva DMA atp...)
>
> Vazne? Tomu se mi nejak nechce verit. Ja mam AMD K6/2 350, pouzivam kernel
> 2.2.7-ac1 a pri prehravani mp3ek subjektivne nepozoruji vubec zadne zpomaleni,
> [...]

To by me zajimalo, jak by se melo neco, co bezi pod IRQ a zere CPU
projevit
v top-u

Zkusil bych test - napis smycku, ktera pobezi treba 10sekund na pocitace
s SBLive
a bez SBLive - zajimal by me vysledek.

Nezda si ti pocitac nejak pomalejsi ?

--
    Performance optimization is 15% brains, 85% black magic (Linus)
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz