instalace DEBIAN 2.1 (SLINK)

Marek Prikryl student PRIKRYM na feld.cvut.cz
Úterý Květen 4 20:52:27 CEST 1999

Dobry den!
Chci si nainstalovat debian. Jelikoz nemam dostatecne velky HDD musim
to stahovat po jednotlivych adresarich, ktere postupne nainstaluju
dselectem. Tak jsem si stahnul nejdrive adresar MAIN.
Mam takovou otazku:
    Instalace se mi ukonci s error RETURN 1 a predtim jsou hlasky:
dpkg:error processing man-db (--install): dependency problems-leavin
unconfigured
To same mi napise pro manpages-dev, pro soubory patrici ke GNOME. Je
jich docela dost. Muze mi prosim nekdo prosim poradit, co stim? Jak
na
to?
    Dekuji.