instalace DEBIAN 2.1 (SLINK)

Úterý Květen 4 23:01:19 CEST 1999

Marek Prikryl student napsal:
> Dobry den!
> Chci si nainstalovat debian. Jelikoz nemam dostatecne velky HDD musim
> to stahovat po jednotlivych adresarich, ktere postupne nainstaluju
> dselectem. Tak jsem si stahnul nejdrive adresar MAIN.
> Mam takovou otazku:
>     Instalace se mi ukonci s error RETURN 1 a predtim jsou hlasky:
> dpkg:error processing man-db (--install): dependency problems-leavin
> unconfigured
ale taky tam napise, jaky balik je potreba nainstalovat, aby byly uspokojeny
zavislosti.
> To same mi napise pro manpages-dev, pro soubory patrici ke GNOME. Je
jiste - manpages zavisi na man-db. Noo, Gnome ze slinku bych radsi vynechal.
Je to mooc stara verse a cloveka muze tak akorat odradit od pouzivani gnome.
> jich docela dost. Muze mi prosim nekdo prosim poradit, co stim? Jak
> na  to?
celkem dobra vec je apt. Krome jineho pri instalaci kontroluje zavislosti a
nabizi stazeni tak ebaliku, na kterem zavisi ten co chcete nainstalovat.
Takto lze pak celkem snadno dosahnout spokojenosti dpkg.

Pokud jste off-line, tak je asi lepsi pouzit dpkg-ftp. Take kontroluj
zavislosti baliku a lze jednoduse vyber prenest na pocitac na inetu a stahnout
potrebne soubory.

				Petr Čech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|