presmerovani portu 80 na 3128

Lumir ml. squid na ns.its.cz
Středa Květen 5 08:09:57 CEST 1999

> presmerovany na port 3128, kde by je prevzal k vyrizeni squid. Jde mi o
> to, ze v squidovi jdou nastavit nejaka omezeni uzivatelu a chtel bych
> vsechny uzivatele donutit pouzivat squida, i kdyz ho v prohlizeci nemaji
> zaskrknuty a squid by rozhodoval, kterym uzivatelum vyhovi a kterym ne.

	to se da vyresit pomoci fw. Pro 2.2.x jadro je postup nasledujici:
prelozit kernel s podporou transparent proxy a pak pomoci toolu ipchains
udelat redirect, pokud squid bezi na 3128 bude to:

	ipchains -A input -i eth1 -p tcp -d 0/0 www -j REDIRECT 3128

	vstupni karta je eth1 - vnitrni rozhrani, vsechny cilove adresy,
protokol tcp, port 80 (www)

			Lumir ml.