presmerovani portu 80 na 3128

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Květen 5 08:16:02 CEST 1999

Pokud je squid na linux-gateway tak treba takto:
Pri prekladu si "zatrhnout" transparent proxy suport
a po startu nastavit za pomoci ipfwadm (ted priklad z hlavy nevim).
Popis je v Linuxovych novinach nebo se podivejte do man ipfadm.

nebo zakazte vstup paketum ktere jsou na port 80 kamkoliv ven
treba takhle (snad jsem to napsal spravne)
/sbin/ipfwadm -I -a deny -P tcp -S 0.0.0.0/0 80 -W eth0
Tech moznosti je spousta pokud jste to nikdy nedelal tak doporucuji
precist nejaky clanek. Kratky clanek byl taky na Nataciku.

A nezapomenout prelozit jadro se zaskrtnutou volbou Network firewals.

 Daniel Prynych