Klavesnice "dle Kabiho"

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 5 10:12:43 CEST 1999

sturc na fzu.cz (Petr Sturc) wrote:
> snazim se prinutit RH5.2 psat cesky v X.
> Postupuji dle "Kabiho navodu" tj. pres reseni xmodmap
> z Czech-HOWTO na penguinu.

   Nevim proc nepouzivate XKB, ktere je standardem, ale proti gustu...

> Myslim si ze jsem udelal vse co tam bylo napsano
> (BTW link na tar file s potrebnymi soubory na strance
> http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linux.html je chybny,
> chybi tam slovo linux) ale nechce to radne fungovat.

   Tohle musi opravit Kabi. ... Aha LibI18Nsrc.tar.gz se ted jmenuje
LibI18Nforce.tar.gz - to zase musim opravit sam v Czech-HOWTO.

> Konkretne delam toto.
>  1. Nastavim locale> export LANG=cs

Tady ma byt LANG=cs_CZ nebo LANG=czech (ve vetsine systemu jsou ceske
LC_CTYPE locales, o ktere se tu jedna, v adresari cs_CZ). Hlaseni programu
mohou byt v cs, jak byvaji, protoze od cs_CZ lze dospet k cs, ale obracene
to nejde. czech je alias pro cs_CZ.ISO8859-2, ze ktereho lze dospet jak
k cs_CZ, tak k cs.

   Doufam, ze to je jedina chyba...

                                                 S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229