Klavesnice "dle Kabiho"

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Středa Květen 5 10:21:08 CEST 1999

On 5 May 1999 09:13:31 +0200, Petr Kolar <Petr.Kolar na vslib.cz> wrote:

>   Nevim proc nepouzivate XKB, ktere je standardem, ale proti gustu...

Zkousel jsem a nezdarilo se. Asi to ale zkusim znovu. Pokud
jsem pochopil pro slusnou aplikaci by melo stacit povolit
XKB v XF86Configu a natahnout keymapu. Je to tak?

>   Tohle musi opravit Kabi. ... Aha LibI18Nsrc.tar.gz se ted jmenuje
>LibI18Nforce.tar.gz - to zase musim opravit sam v Czech-HOWTO.

No mel jsem na mysli linku na http://www.fi.muni.cz/~kabi/linkbcs.tar.gz
kde ma byt http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linkbcs.tar.gz
Ale to je pro Kabiho.

>Tady ma byt LANG=cs_CZ nebo LANG=czech (ve vetsine systemu jsou ceske
>LC_CTYPE locales, o ktere se tu jedna, v adresari cs_CZ). Hlaseni programu
>mohou byt v cs, jak byvaji, protoze od cs_CZ lze dospet k cs, ale obracene
>to nejde. czech je alias pro cs_CZ.ISO8859-2, ze ktereho lze dospet jak
>k cs_CZ, tak k cs.

 Podle navodu jsem vytvoril locale cs (localedef -i cs_CZ -f ISO-8859-2 cs),
 viz Kabiho navod.

>   Doufam, ze to je jedina chyba...

 Asi ne protoze to nechodi ani s LANG=czech

 Zatim mne nejvic mrzi ze to nepise velky S s hackem. Je
 spravne tento radek v Xmodmap?:

keycode 0x0C =  3  numbersign      scaron    numbersign   onesuperior

Co muze ovlivnit, ze se nerozsviti LEDka pri prepnut ScrollLocku?
A proc nechodi mrtvy klavesy?