max uid

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Květen 5 10:03:28 CEST 1999

Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> wrote:
-> da sa nejako obist maximalne uid na linuxe ?

-> momentalne mi nepovoli vacsie uid ako nejakych 65535 ..

-> problem je v pripade, ked mam cez NIS pripojenu masinu, ktora toto podporuje
-> a navyse to UID aj pouziva ... vtedy mi spravi uid%65536 a nesuhlasia mi
-> prava na adresar a podobne ..

-> do zdrojakov kernelu som este nepozeral ( je toho predsa len dost )

Je mi luto ale ked raz linux pouziva v jadre, utilitach aj vo filesystemoch
16bitove cisla na UID a GID....

ja viem ze solaris pouziva 32bit ... mas na masine tolko pouzivatelov ?

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz