max uid

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Květen 6 12:00:09 CEST 1999

mam na teba dve veci ..

1. odpovedas na veci, ktore uz niekto odpovedal ..( a odpovedas s dost
velkym oneskorenim )

:> Je mi luto ale ked raz linux pouziva v jadre, utilitach aj vo filesystemoch
:> 16bitove cisla na UID a GID....

:> ja viem ze solaris pouziva 32bit ... mas na masine tolko pouzivatelov ?

nejde o to kolko mam pouzivatelov ale o to, ako zabezpecit, ze mi to ID
prelezie .. nemusim mat 40.000 pouzivatelov .. staci ak mam jedno id vacsie
ako 16bit ..

ale uz ked sem pisem trochu off-topic ..

ludia ktory ste v linux-kernel .. uvazuje sa vobec o niecom takom, ze by sa
preslo na 32bit UID ?
( aspon formou patchov )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting