SBLive driver (ze serveru SB, ne od OSS) - 1. zkusenosti

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Květen 5 10:21:22 CEST 1999

>Osobne mam pouze P100 - takze tam se jakztak da pouzivat 2.0.36 kernel.
>(Pokud si chce nekdo kompilovat vlastni verzi at se mi ozve)
>
>P200MMX zarucuje plynuly zvuk z 2.0.36 ale nestaci na plynuly zvuk u
>2.2.5
>(samozrejme chyba v driveru - vubec se nepouziva DMA atp...)

    No, neco pravdy na rychlosti a nekorektnosti asi bude... resp. domnivam
se, ze chyba bude zde.

    Kdyz jsem totiz v historickych dobach (radove 2 roky) prehraval MODuly
na me stare 386DX40, pak pro dobry zvuk (na Mozartovi s rezervou) jsem musel
spoustet program s nice ---adjustment=-20 s3mod...

Protoze pokud to nebyl proces, ktery mel nejvyssi prioritu pak pri praci,
kompilaci, praci v X-Window hudba zadrhavala velmi vyrazne... pak uz ne...
(pravda, prisel jsem o 40% CPU ;-).

    No a nyni, ackoli Top i mpg123 na PII 400MHz (Klamath, ne zelenina
(celer;-)) hlasi vytizeni pouze na cca 5% (+- autobus), tak kdyz kompiluju,
prepnu do X-Window, edituju v JOEovi (hlavne kdyz se pohybuji po strankach)
atd. dochazi k neprijemnym vypadkum prehravani mpg123. Zkusil jsem
(samozrejme pod rootem) podobnou fintu jako na 386, vysledek je o poznani
lepsi, ale...

mpg123 bez jakychkoli veci navic v pohode celou dobu hral (jeste v nedeli)
na Mozartovi (nepotreboval ani nice, vse se stihalo), mpg123 kdyz od
pondelka hraje na SBLive tak nestiha (ackoli procesor vytezuje stale
stejne)... - udelal jsem si zaver, ze je to driverama... a tesim se na novou
betu nebo az chlapci z OSS zpetnym inzenyrstvim zabuduji podporu /dev/dsp do
svych driveru...;-)

PS: Ja vim, ze mame nekolik dobrych playeru pod X-sy, jenze vsechny chcou
vesmes novejsi Qt nez aktualne mam (preinstalovavat budu az na RH 6.0),
takze jsou pro me pase... ale tesim se X11 Ampa....

PPS: Uz se tesim, az jednou bude podpora Live se vsemi serepetickami co jde
delat s EAX (vim, ze ma take omezeni, ale kdyz tu driv nic lepsiho nez
stereo nebo DolbyXX nebylo) atd. to bude zuzo...;-)

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz