Klavesnice "dle Kabiho"

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 6 10:42:50 CEST 1999

Ludek Finstrle wrote:

> No ja si s tim hral taky dost dlouho, nez jsem prisel na to ze staci pouze:
>
> V /etc/X11/XF86Config:
>
> Section "Keyboard"
>     Protocol    "Standard"
>     AutoRepeat  500 5
> # To vyse je tam automaticky, jedina zmena je v nasledujicim:
>    XkbSymbols      "czsk(us_cz_qwertz)"
> # Ostatni Xkb... mam zruseno nebot to nechodilo
> # Tak to je vse a to jsem hledal asi tak 3-4 hodiny :o((
> # Jinak tech klavesnic csekych je vic viz /usr/lib/X11/xkb/symbols.dir
> EndSection

> [...]

Nestaci to proto, ze je to uzitecne pouze v pripade, ze to delate jen
pro svuj
pocitac na kterem nikdo dalsi nedela. Pokud udrzujete v chodu pocitace,
ktere maji slouzit vice lidem, tak bych se nedivil, kdyby si na na Vas
nejaky uzivatel pekne posvitil za to, ze jste mu nastavil nejakou
Vasi Vami sice oblibenou ale pro nej zcela neprijatelnou variantu
klavesnice.
(Napriklad ja bych asi neprezil celou cesky qwertz :-) podle standardu
IBM)

Jo pokusim se behem dneska tam ten soubor doplnit.
Vzhledem k tomu, ze XFree3.3.3-1 uz nepotrebuje menit XLC_LOCALE tak
to mirne upravuji.

V zasade tam bude muj upraveny Compose a XTerm.ad Xmodmap a par dalsi
drobosti.

--
       The "7up", the Crystal iMac is a completely see-though version of
  the classic iMac. How clear is clear? "It's so clear, if I didn't know