Znakovy pristup k disku

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Středa Květen 5 12:47:23 CEST 1999

>P.S.: Proc to chci -> Zkousim rozchodit Informix a tomu se block device
>moc nelibi, radeji by disk videl jako character device.

Je pravda ze informix ma radsi char device, snad to na jinych platformach
primo vyzaduje, ale pod Linuxem se spokoji s tim co je, tzn. ze
lze zadat:

ROOTNAME        rootdbs         # Root dbspace name
ROOTPATH        /dev/hda3       # Path for device containing ...

Aspon to tak mam nastaveno ja a fungovalo to perfektne (fungovalo dokud jsem to
zkousel, mel jsem pouze trial verzi takze to nepouzivam, pouzivam pouze Client
SDK pro spojeni s jinym serverem).
Pouzivam Redhat 5.1 (s nejakymi upgrady, ale ne kvuli Informixu) s jadrem
2.0.36.

Pokud mate tuto konfiguraci (jestli se neco nezmenilo jadro 2.0.35-36  je
podminkou) a stejne vam to nefunguje, bude pravdepodobne chyba nekde primo v
konfiguraci, zkuste mi poslat privatne podrobnejsi popis chyby ....

			Martin