Klavesnice "dle Kabiho"

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Čtvrtek Květen 6 00:52:17 CEST 1999

> Zkousel jsem a nezdarilo se. Asi to ale zkusim znovu. Pokud
> jsem pochopil pro slusnou aplikaci by melo stacit povolit
> XKB v XF86Configu a natahnout keymapu. Je to tak?

No ja si s tim hral taky dost dlouho, nez jsem prisel na to ze staci pouze:

V /etc/X11/XF86Config:

Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 5
# To vyse je tam automaticky, jedina zmena je v nasledujicim:
   XkbSymbols      "czsk(us_cz_qwertz)"
# Ostatni Xkb... mam zruseno nebot to nechodilo
# Tak to je vse a to jsem hledal asi tak 3-4 hodiny :o((
# Jinak tech klavesnic csekych je vic viz /usr/lib/X11/xkb/symbols.dir
EndSection

BTW Proc se neco takoveho nehodi do CzechHOWTO nebo jsem to jen nenasel?

Doufam, ze jsem pomohl

Luf