Freeing unused kernet memory: 60k freed.

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 6 11:16:59 CEST 1999

>Nainstaloval jsem RH 6.0. Instalace probehla O.K., vse chodilo normalne,
>vcetne X. Po instalaci Starr Office 5.0 a nekolika dalsich utilit pod X
> nesel spustil zadny program, ani zastavit system. Po restartu natvrdo zacne
> nabihat system a konci hlaskou uvedenou v subjectu.

Ja bych to videl bud na poskozeny filesystem, nebo nefunkcni init.
V lilu zkus zadat parametr init=/bin/bash a tak se uvidi.
(mimochodem: neprepisuje starr office knihovny?)

>Mam disk 800MB rozdeleny na tri partitions: /boot (hda1), / (hda2) a swap
>(hda3).
>Pri nabootovani z rescue diskety a pokusu namontovat boot partition
>(mount -ext2 /dev/hda1 /boot) hlasi mount point /boot does not exist.

Tak tam ten adresar /boot asi neni ;-) mkdir boot

>Pritom namontovani mount -t ext2 -dev/hda2 /    je disk namontovan
>a je pristupny.

Tenhle prikaz by nikdy nemelo jit zadat (???).

Mikulas Patocka