Freeing unused kernet memory: 60k freed.

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Čtvrtek Květen 6 21:40:04 CEST 1999

rhudec na gity.cz wrote:

> Nainstaloval jsem RH 6.0. Instalace probehla O.K., vse chodilo normalne,
> vcetne X. Po instalaci Starr Office 5.0 a nekolika dalsich utilit pod X
>  nesel spustil zadny program, ani zastavit system. Po restartu natvrdo zacne
>  nabihat system a konci hlaskou uvedenou v subjectu.
>
> Mam disk 800MB rozdeleny na tri partitions: /boot (hda1), / (hda2) a swap
> (hda3).
> Pri nabootovani z rescue diskety a pokusu namontovat boot partition
> (mount -ext2 /dev/hda1 /boot) hlasi mount point /boot does not exist.
         ^^^^
         nema tam byt "-t ext2?" I kdyz to asi nebude hlavnim problemem.

co treba "mkdir boot"? (nevim to jiste, ale nezda se mi, za na FS z
rescue diskety (ktery je namountovan pod / jako ramdisk) by to normalne
bylo. Ale mozna se mylim. I kdyz chybova hlaska mluvi sama za sebe...).

v.b.

PS: vtipny a vystizny subject.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?