JOE a Ctrl+<sipka>

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Květen 5 17:17:52 CEST 1999

    Zdravim znovu,

    napadlo me, zda-li jde nejak donutit JOEho aby pouzival klavesove
zkratky Ctrl-<sipka vlevo> a Ctrl-<sipka vpravo> stejne jako Ctrl-Z a
Ctrl-X. Pokud se tyka JOEho, neni to kriticke, protoze ma vlastni, pomerne
dobre naucitelne klavesy. Existuji vsak mnou pouzivane aplikace, ktere maji
daleko exotictejsi kombinace pro tuto cinnost a ja bych si rad jejich
chovani sjednotil.

    Napa me, zda-li by k necemu vedel nejaky zasah do TERMCAPu, ale nevim co
kde a jak nastavit pripadne, pokud je tato idea chybna, zda-li je me prani
vubec realizovatelne.

    Diky predem

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz