Cestina pro JOEho

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 7 22:15:49 CEST 1999

On 6 May 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>     neni to tak davno, co jsem slysel o tom, ze existuje PATCH na textovy
> editor JOE, ktery umi korektne pracovat s cesky psanymi slovy - zejmena se

$ rpm -qip joe-2.8-13-locale.i386.rpm
Name        : joe                         Distribution: (for Manhattan)
Version     : 2.8                               Vendor: Petr Kolar <Petr.Kolar na vslib.cz>
Release     : 13-locale                     Build Date: Mon Oct  5 14:32:11 1998
Install date: (not installed)               Build Host: fox.kit.vslib.cz
Group       : Applications/Editors          Source RPM: joe-2.8-13-locale.src.rpm
Size        : 289538
Packager    : Petr Kolar <Petr.Kolar na vslib.cz>
Summary     : easy to use editor - version with locales

ale neviem, odkial som to povodne stiahol (ftp.vslib.cz?), ale mam to:
ftp://sturak.sk/pub/redhat/contrib/i386/joe-2.8-13-locale.i386.rpm

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /