Co potrebuji za smbmount pro autofs

Kamil Toman toman na lab.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Květen 7 03:55:35 CEST 1999

Mam problem s montovanim smb shares pres autofs.

Co je vlastne potreba za verzi autofs a verzi samby? Autofs se mi podarilo
rozbehnout (local/nfs), ale nedari se mi vubec rozejit montovani smb shares.
Na Debian-Slink mam jadro 2.2.7, sambu 2.0.3-1 (smbfsx teze verze), autofs
3-1-3. Mam ovsem pocit, ze si ty veci ponekud mezi sebou nerozumi. Zda se, ze
utilitky baliku autofs hledaji neco jako smbmount, ale ja tam mam jenom
smbmount-2.1.x, ktery ma navic odlisnou syntax pro spousteni (a nevim presne v
cem se lisi), takze nalinkovani nepomuze. Stejne jsem to zkusil ;). V logu nic
neni a pri pokusu o vlezeni do adresare napr. /amnt/win to jen zarve "No such
file...".  Pri prohledavani ruznych FAQ a mailing listu jsem sice narazil na
nekolik skriptiku, ktere maji udajne neco takoveho resit, lec neresi. Chodi to
nekomu?

Dekuji.

Kamil Toman