Co potrebuji za smbmount pro autofs

Jan Vycudilik hv na uhkt.cz
Pátek Květen 7 09:57:17 CEST 1999

On 7 May 1999 03:56:05 +0200, Kamil Toman <toman na lab.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
>Mam problem s montovanim smb shares pres autofs.
>
>Co je vlastne potreba za verzi autofs a verzi samby? Autofs se mi podarilo
>rozbehnout (local/nfs), ale nedari se mi vubec rozejit montovani smb shares.
>Na Debian-Slink mam jadro 2.2.7, sambu 2.0.3-1 (smbfsx teze verze), autofs
>3-1-3.

Mám Slink 2.1, a balík autofs znovu přeložený, neboť
v původní debianovském autofs chybí soubor /usr/lib/autofs/mount_smbfs.so.
(je to i v bugreports, autor to zatím neopravil).

$ dpkg --status autofs
Package: autofs
Version: 3.1.1-7

$ dpkg --status smbfs
Package: smbfs
Version: 2.0.2-5

$ uname -r
2.0.36

Konfigurace autofs viz můj předchozí mail.

 Jan Vycudilík