Jak zkratit FTP a NFS server time out

Martin Elsner Martin.Elsner na seznam.cz
Sobota Květen 8 13:54:55 CEST 1999

Ahoj,
mam 2 PC propojena Ethernetem a chci na jedno z nich nainstalovat RH5.2 z
druheho PC.

Chci vyuzit metodu FTP nebo NFS image, ale pri pokusu o pristup na PC s
instalovanym Linuxem RH5.2 s kompletnim adresarovym stromem RH5.2 se mi
nepodari prihlasit. Vzdy dostanu timeout.

U NFS je situace takova, ze instalacni program zkousi navazat spojeni asi 1
minutu, ale server namountuje NFS az za 1:20 minuty.

S FTP je to jeste horsi. Zkousel jsem FTP sam na sebe a hlasku "Connected
to ..." dostanu ihned, ale logovaci prompt az po 4 minutach.

Nevite, kde je zakopany pes a jak jej popohnat? Když jsem připojen v síti
(tzn. normální inet, ne pouze 2 prodratovane PC), tak vse funguje rychle a
bez problemu.

Diky Martin Elsner