kernel a SySRq keys II

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Neděle Květen 9 17:48:29 CEST 1999

Byl jsem ponekud "odbyt", ale priznavam, ze to byla tak trochu i moje
chyba, takze podruhe:

Nefunguje mi SySRq keys ... (ani ALT+PrnScrn, shift ... ctrl, levy pravy -
proste libovolna kombinace s PrnScrn - samozrejme i v kombinaci s "command
keys" jako treba 'm', 'k', 's' nebo mezernik), kompiloval jsem kernel
2.2.5 a 2.2.7, oboje s SySRq ENABLED. V souboru keyboard.h je konstanta na
SYSRQ nadefinovana na 0x54, "showkey -s" mi pri stisku ALT+PRNSCRN opravdu
generuje 0x54 :

0x38                    // stisknu alt
0x54 0xd4               // stisknu a pustim PRNSCRN
0xb8                    // pustim alt

Cetl jsem dokumentaci, psal autorovi, ktery se pod dokumentaci k sysrq.txt
podepsal, ale neodpovedel :-(

Mam pomerne standardni 486 s obvyklou sestavou, RH6.0 ...
Za tipy a navody predem dekuji

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |