kernel a SySRq keys II

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Květen 9 19:46:54 CEST 1999

>Nefunguje mi SySRq keys ... (ani ALT+PrnScrn, shift ... ctrl, levy pravy -
>proste libovolna kombinace s PrnScrn - samozrejme i v kombinaci s "command
>keys" jako treba 'm', 'k', 's' nebo mezernik), kompiloval jsem kernel
>2.2.5 a 2.2.7, oboje s SySRq ENABLED. V souboru keyboard.h je konstanta na
>SYSRQ nadefinovana na 0x54, "showkey -s" mi pri stisku ALT+PRNSCRN opravdu
>generuje 0x54 :
>
>0x38                    // stisknu alt
>0x54 0xd4               // stisknu a pustim PRNSCRN
>0xb8                    // pustim alt

A co kdyz zmacknes Alt+SysRq+Nejaka klavesa? Zobrazi to showkey?
Pokud to showkey nezobrazi, pak je to blba klavesnice - nektere
klavesnice vic stisknutych klaves nesnesou.

Pokud to showkey zobrazi, pak bych asi jako jedine reseni videl davat
debugovaci vypisy (funkce printk - parametry ma stejne, jako klasicka
ceckovska funkce printf) do keyboard.c na misto, kde se SysRQ
osetruje.

>Cetl jsem dokumentaci, psal autorovi, ktery se pod dokumentaci k sysrq.txt
>podepsal, ale neodpovedel :-(

SysRQ psal Martin Mares (je podepsan v sysrq.c) - muzes se ho zeptat.

Mikulas