Official vs. free RH6

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Květen 9 22:31:35 CEST 1999

On 9 May 1999, Mikulas Patocka wrote:

> Ja bych rek, ze oficialni verze je jen zpusob, jak vytahnout prachy z
> lidi, kteri tomu nerozumi a veri, ze znackove CD je neco lepsiho.
> Mozna tam bude par programku navic, ale sotva neco zasadniho. Je to

Kdyby nebylo to CD za prachy a nekteri lide si ho nekupovali, tak by
nebylo ani to 'free' a Vy by jste to mohl tezko pouzivat a vyuzivat
vyhod z toho plynoucich jako je security podpora a podobne. A nebyt
firem jako je RH, tak by jste se taky tezko dockal kroku ktere se ted
deji - mam na mysli portaci komercnich databazovych systemu na linux.
(a doufam ze budou rychle nasledovat i dalsi druhy softu) Na distribuci
ktera vznika spise zivelne by to nejspis komercni firmy nikdy neriskovaly.