__register_frame_info

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Květen 10 19:36:41 CEST 1999

Zdravim,

od jiste doby mi nekolik programu vypisuje

: undefined symbol: __register_frame_info

Procetl jsem co se dalo a je mi celkem jasna pricina. Ovsem nekolik veci
mi jasnych neni:

a) vsude jsem cetl, ze symbol je v libgcc u gcc a neni u egcs - u me je to
naopak (gcc 2.7.2.3, egcs 2.90.27 980315 (egcs-1.0.2 release))

b) cim jsem tento problem zpusobil (pravda neco jsem upgradoval, vcetne
glibc, ale downgrade nepomohl)

c) co presne tato funkce (a __deregister_frame_info) ma delat. Podle
nekolika rad z ruznych konferenci jsem udelal wrapper, ktery tyto symboly
exportuje, ale pomuze to jenom nekterym programum. Jine padaji na sigsegv.

Nejak nejsem schopen urcit, od kdy presne ten problem mam a docela me trapi.
Nefunguji mi totiz zadne perlove pluginy pro GIMPa (vazba na GTK, imlib atd),
coz ale ted zrovna dost potrebuju. Nevedel by nekdo, jak z toho ven? (vyjma
rady typu: prekompiluj vsechno s egcs - pomaha to, ale zrovna idealni to
neni).

Diky

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison