__register_frame_info

Pondělí Květen 10 20:37:27 CEST 1999

Michal Krause napsal:
> Zdravim,
>
> od jiste doby mi nekolik programu vypisuje
>
> : undefined symbol: __register_frame_info
>
> Procetl jsem co se dalo a je mi celkem jasna pricina. Ovsem nekolik veci
> mi jasnych neni:
>
> a) vsude jsem cetl, ze symbol je v libgcc u gcc a neni u egcs - u me je to
> naopak (gcc 2.7.2.3, egcs 2.90.27 980315 (egcs-1.0.2 release))
>
> b) cim jsem tento problem zpusobil (pravda neco jsem upgradoval, vcetne
> glibc, ale downgrade nepomohl)
jde o spatne zkompilovanou versi glibc ( <<2.0.7u-5 myslim)

> c) co presne tato funkce (a __deregister_frame_info) ma delat. Podle
> nekolika rad z ruznych konferenci jsem udelal wrapper, ktery tyto symboly
> exportuje, ale pomuze to jenom nekterym programum. Jine padaji na sigsegv.
neco okolo exceptions

> Nejak nejsem schopen urcit, od kdy presne ten problem mam a docela me trapi.
> Nefunguji mi totiz zadne perlove pluginy pro GIMPa (vazba na GTK, imlib atd),
> coz ale ted zrovna dost potrebuju. Nevedel by nekdo, jak z toho ven? (vyjma
> rady typu: prekompiluj vsechno s egcs - pomaha to, ale zrovna idealni to
prekompilovat sde spravou versi libc6 a novym egcc. To ne. Pokud bys mooc
potreboval, tak nekde najdu spatne zkompilovanou versi libc6, se kterou tyhle
programy pujdou.
> neni).
>
> Diky

				Petr Čech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|