vypaleni CD

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Úterý Květen 11 10:48:26 CEST 1999

Dobry den.

Nebojte se, neshanim CD s Red Hatem do 50 Kc, ale rad bych si na pocitac
s linuxem, ktery neni v siti, prenesl nekolik vetsich softwarovych
baliku na CD.
Problem je v tom, ze vypalovacka, ke ktere mam pristup je na pocitaci s M$
W98. Jak to CD vypalit, aby bylo pod linuxem citelne? Windowsum se moc
nelibi jmena souboru s nekolika teckami (*.tar.gz) - nahrazuji je znakem
'_'. Nemel bych si radeji na nejakem linuxu predem pripravit image?
Dival jsem se do CDROM-HOWTO a CD-Writing-HOWTO, ale moc mi to nepomohlo.
Treba je postup popsan v nejakem jinem navodu? Dekuji za pomoc, nechce se
mi utracet za zkazena CD.

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |