vypaleni CD

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Květen 11 11:15:41 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Jakub Velimsky wrote:
> Problem je v tom, ze vypalovacka, ke ktere mam pristup je na pocitaci s M$
> W98. Jak to CD vypalit, aby bylo pod linuxem citelne? Windowsum se moc

No citelne bude i kdyz ho vypalite na Windows, ale prece jen clovek
je radeji, kdyz ma vse v ISO 9660 Rock Ridge Ext. Takze je treba vytvorit
na Linuxu ISO image a to pak prepalit ve Windows na medium.

> nelibi jmena souboru s nekolika teckami (*.tar.gz) - nahrazuji je znakem
> '_'. Nemel bych si radeji na nejakem linuxu predem pripravit image?

tak jim ten znak prepiste zase teckou :)
BTW: WinZipu to nevadi a pozna, ze za v tom  gz je tar a nebo
pojmenujte soubory misto tar.gz rafinovane .tgz :-)

> Dival jsem se do CDROM-HOWTO a CD-Writing-HOWTO, ale moc mi to nepomohlo.
> Treba je postup popsan v nejakem jinem navodu? Dekuji za pomoc, nechce se
> mi utracet za zkazena CD.

1) vytvorit ISO image programem mkisofs
2) pretahnout na Windows
3) vypalit (jako ISO image)