modem se zavesi po pripojeni

Leos Literák literakl na risc.upol.cz
Úterý Květen 11 11:30:47 CEST 1999

Cau,

mam problem s pripojenim modemu. Vytaceci skript uz jsem zprovoznil,
ale po autorizaci se modem vzdycky zavesi. A ani neni zaregistrovan
zadny
ppp0 interface. Vypis z /var/log/messages je takovy

 User Access Verification^M
 ^M
 Username:
  -- got it
 send (UZIVATEL^M)
 expect (assword:)
  UZIVATEL^M
 Password:
  -- got it
 send (HESLO^M)
 expect (>)
  ^M
 ^M
 Cisco2>
  -- got it
 send (ppp default^M)
 Serial connection established.
 Using interface ppp0
 Connect: ppp0 <--> /dev/modem
 Modem hangup
 Connection terminated.
 Exit.
can't locate module net-pf-4

Netusim, v cem je zrada. Mam RH5.2, ppp 2.2. V /etc/ppp/options
jsou radky typu crtscts, noipdefault, defaultroute. Dival jsem se do
zapisu z Prudke na spsselibu.

Muzete mi nekdo prosim poradit? Na soukromou adresu literakl na seznam.cz,
nejsem v konferenci.

Potom budu jeste resit problem, jak po uspesnem vytoceni vyprazdnit UUCP
frontu a zavesit. Byl bych vdecny, kdyby mi nekdo rekl, jak to udelat.
Nekolik hodin si s tim hrat se mi nechce. Dokumentaci jsem jiz cetl.

Diky

Leos