vypaleni CD

Úterý Květen 11 11:26:55 CEST 1999

Ty podtrzitka Vam dela SW, kterym se cd vyrabi.
Pouzivam opatchovany mkisofs a nemam zadne problemy (ani s cestinou pod
Windowsama):

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/local/RedHat-6.0/cdrecord/

'Prikady pouziti' najdete na:

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.phtml

--
                        Milan Kerslager