Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pondělí Květen 10 23:32:15 CEST 1999

Ahoj!

> 	Uz dlhsiu dobu ma nebavi zhanat novsie verzie programov len preto,
> aby som osetril tu ci onu bezpecnostnu dieru. Preto sme zacali s kamosom
> pisat nejake upravy do jadra.

Hmm - videli jste praci solar designera? Jsou strasne krasne az na
jeden maly problem: problem neresi jen pridavaji male problemy tem
kteri se snazi problemu vyuzivat. Jeste jsem nevidel vase reseni, na
ten web se urcite podivam...

...Ale zajimalo by me jak chcete resit veci jako ln -s /tmp/.X11-unix
/etc/passwd; XF86_SVGA ;-).

> Zatial alpha verzia toho vsetkeho je na
>
> 	http://fornax.elf.stuba.sk/~www/Medusa.
>
> 	Akekolvek odhalene chyby posielajte prosim mne, alebo na adresu
> medusa na fornax.elf.stuba.sk. Na stranke budem nepravidelne zverejnovat patche,
> ak to cas a vesmir dovoli. Vopred vdaka :).

BTW co je "stuba"? Je tam spousta zajimavych stranek - to je nejaka
universita?

									Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.          Pavel