Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 10 21:38:45 CEST 1999

Zdravim.

	Uz dlhsiu dobu ma nebavi zhanat novsie verzie programov len preto,
aby som osetril tu ci onu bezpecnostnu dieru. Preto sme zacali s kamosom
pisat nejake upravy do jadra.

Zatial alpha verzia toho vsetkeho je na

	http://fornax.elf.stuba.sk/~www/Medusa.

Je mozne, ze to obsahuje strasne vela chyb (posledne riadky kodu vznikali dost
narychlo), takze by som bol rad, keby sa na to niekto pozrel, pripadne to
odskusal a povedal, co je dokaslane. Tiez je par veci, ktore by sa do toho
este dali dorobit (vratane dokumentacie;).

	Akekolvek odhalene chyby posielajte prosim mne, alebo na adresu
medusa na fornax.elf.stuba.sk. Na stranke budem nepravidelne zverejnovat patche,
ak to cas a vesmir dovoli. Vopred vdaka :).

S pozdravom,
		Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..