Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Úterý Květen 11 13:05:35 CEST 1999

Pavel Machek (pavel na bug.ucw.cz) wrote:
: Ahoj!
:
: > 	Uz dlhsiu dobu ma nebavi zhanat novsie verzie programov len preto,
: > aby som osetril tu ci onu bezpecnostnu dieru. Preto sme zacali s kamosom
: > pisat nejake upravy do jadra.
:
: Hmm - videli jste praci solar designera? Jsou strasne krasne az na
: jeden maly problem: problem neresi jen pridavaji male problemy tem
: kteri se snazi problemu vyuzivat. Jeste jsem nevidel vase reseni, na
: ten web se urcite podivam...
:
: ...Ale zajimalo by me jak chcete resit veci jako ln -s /tmp/.X11-unix
: /etc/passwd; XF86_SVGA ;-).

Tak zrovna na tento konkretni problem pouzivam patch uz hodne dlouho.
Napsal ho Andrew Tridgell, autor Samby. Figl spociva v tom ze v adresarich
se sticky bitem nefunguji cizi symbolicke linky, mimo rootovych. Pokud
ma nekdo zajem, mohu zaslat. Funguje to s kernely 2.0.X a je to jen par
radku zmeny ve zdrojacich jadra...

Leos Bitto