Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Úterý Květen 11 14:22:32 CEST 1999

Martin Macok (macok na kocour.ms.mff.cuni.cz) wrote:
: > : ...Ale zajimalo by me jak chcete resit veci jako ln -s /tmp/.X11-unix
: > : /etc/passwd; XF86_SVGA ;-).
: >
: > Tak zrovna na tento konkretni problem pouzivam patch uz hodne dlouho.
: > Napsal ho Andrew Tridgell, autor Samby. Figl spociva v tom ze v adresarich
: > se sticky bitem nefunguji cizi symbolicke linky, mimo rootovych. Pokud
: > ma nekdo zajem, mohu zaslat. Funguje to s kernely 2.0.X a je to jen par
: > radku zmeny ve zdrojacich jadra...
:
: Ten problem s /tmp/.X11-unix a linkovanim snad byl vyresen v ramci XFree86
: baliku starych asi mesic a myslim, ze linkovani na /etc/passwd ani puvodne
: nic nedelalo - setkal jsem se s tim, ze link na soubor nefungoval, ale
: link na adresar zpusobil chybovou hlasku, presto ale prepsal prava
: adresare na o+w :( ... Pokud je mi znamo, tak XFree86 v RH6.0 je proti
: tomu odolny ...

Ano, v XFree to uz je opraveno... ale kolik jinych aplikaci jeste ma podobny
problem? Ten patch pusobi preventivne.

Leos Bitto